NISKA JA HARTIAT

 

Hoida ja ennaltaehkäise niska-hartiaseudun oireita. Ylävartalo tuntuu jäykältä ja ajoittainen tai jatkuva päänsärky häiritsee, myöskään uni ei ole levollista. Näihin ongelmiin niska-hartiaseudun verkkovalmennus on loistava keino löytää helpotus ja apu. Kaula, niska, hartiat ja kädet saavat 4 viikon aikana uuden tunteen, kun lyhyillä harjoituksilla poistetaan oireet ja aktivoidaan pienetkin tukilihakset.

988x298-niska.jpg

Valmennus tarjoaa sinulle:

- Kipujen ja oireiden poiston niska-hartiaseudulta

- Ylläpitävät ja helpot lyhyet harjoitteet

- Parantaa unesi laatua

- Opit alentamaan jännittyneisyyttä ja stressitasoa

- Valmennuksessa saat tietoa hyvinvoinnista


KENELLE NISKA ja HARTIAT VALMENNUS sopii?

Tarvitsetko pitkäaikaisen avun niska-hartiaseudun vaivoihin? Niska-hartiaseudun verkkovalmennus on suunniteltu helpottamaan oireita ja pitämään ne poissa pitkään.

Harjoittelu on helppo tehdä videon mukana ja yksi harjoitevideo kestää noin 15 minuuttia. Harjoitteet vievät vähän aikaa arjessa.

Niska-Hartiaseudun verkkovalmennus huomioi koko ylävartalon, jolloin mahdollisen kivun aiheuttajan heijastekivutkin saadaan hoidettua, Oli aiheuttaja sitten käsissä tai yläselässä.

Koko verkkovalmennus harjoitesarja kestää 4 viikkoa ja tämä riittää! Tiedämme sen.


Valmennus sisältää:

9 harjoitteluvideota ylävartalon hyvinvointiin.

4 videota tietoa, ohjeita ja harjoitteita ylläpitämään hyvinvointia. Esimerkiksi kuinka käsiä huolletaan ja kuinka silmien väsyessä voit antaa silmänpohjille ja kasvoille palauttavan harjoitteen.

Tietoa unesta ja palautumisesta.

3 harjoitteluvideota rauhoittamaan mieltä ja kehoa.

Ohjausvideot (yhteensä 21 videota) on koottu eteneväksi noin 4 viikon harjoitesarjaksi tai yksittäin erikseen tehtäväksi itselle sopivaan aikaan.



HARJOITUSTEN TEKO

Verkkovalmennuksen ensimmäisillä viikoilla voit tehdä kaksi 15 minuutin harjoitusta päivässä, tai vain toisen. Aamu/päiväharjoitus aktivoi tukilihakset ja avaa liikeratoja, jotta olet valmiina päivään.

Iltaisin / töiden jälkeen tehtävällä harjoitteella rauhoitat kehoa ja poistat jännitystä kehosta, jolloin ylävartalo voi palautua tehokkaammin päivästä.

HUOM! Mikäli sinulla on tapahtunut äkillinen vammautuminen kaularangan alueelle suosittelemme varmistamaan soveltuvuuden lääkäriltäsi. Jos niska-hartiaseudun kipuun liittyy korkea kuume, rintakipu tai oksentelu, suositamme aluksi yhteyttä lääkäriin ja kertoa oireistasi ja varmistaa harjoittelun sopivuuden.


hinta 69€