Raskauden toinen kolmannes

69,00 

SIKIÖ KASVAA JA MERKIT RASKAUDESTA ON SELKEÄMMIN HUOMATTAVISSA KEHOSSA. RASKAUSAJAN HORMONI (HCG) ALKAA VAIKUTTAA KEHOSSA VOIMAKKAAMMIN. TÄMÄ VOI ILMETÄ ESIMERKIKSI LIITOSKIPUINA.

TOISEN KOLMANNEKSEN HARJOITTELU AUTTAA SINUA YLLÄPITÄMÄÄN KEHON HYVINVOINTIA JA RYHTIÄ. MUUTTUVA PAINOPISTE JA SUORIEN VATSALIHASTEN JÄNNESAUMAN LÖYSISTYMINEN SAATTAVAT AIHEUTTAA EI TOIVOTTUJA TUNTEITA KEHOSSA.
Harjoitukset auttavat tukilihaksistoa kannattelemaan kehoa ja pitämään olotilan mahdollisimman virkeänä. Valmennus sisältää myös informatiivisemmat osiot, joissa saat tietoa mitä kehossa tapahtuu ja miten voit helpottaa oloa raskauden edetessä. Harjoituksia tehdäksesi sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa aktiivista liikuntataustaa. Kaikki harjoitukset voit tehdä mukavasti kotona ja osaan liikkeistä voit käyttää apuna pyyhettä tai tyynyliinaa. Valmennuksen on tehnyt alaan perehtynyt fysioterapeutti.
Valmennus sisältää:
  • 11 videota tietoa ja lyhyttä harjoitusta hyvinvointiin
  • 16 harjoitusta pitämään yllä tukilihaksistoa ja lihaskuntoa.

Saatat myös pitää...